28. januar 2010

China Glaze - TMI

Ojla!
Danes imam za vas fotografijo laka China Glaze TMI iz kolekcije OMG. Gre za odtenek, ki se na barvni lestvici nahaja nekje med rdečo in oranžno oz. ima koralni pridih. Finiš je holografski, mavrični delci so zelo majhni in lepo linearno poravnani, vendar zelo slabo opazni. Tega nisem vajena pri ostalih lakcih iz te kolekcije, zato sem bila najprej kar malce razočarana. Ampak zdaj, ko sem se na to navadila, mi je lakec dosti bolj všeč, tudi zato, ker je nekaj posebnega.
Ste tudi ve opazile, da je ta lak malo manj mavričen, ali pa je tako le pri meni?

Hello!
What I have for you today is a photo of China Glaze TMI nail polish from OMG collection.
It's bright red to orange color, maybe coral. Finish is holographic, tiny rainbow particles are very linear, but barely visible. I'm not used to that from other polishes from this collection, so I was a little bit disappointed at first. But now when I'm getting used to it I like it much more, maybe because it's so different.
Have you noticed weaker holo effect too or it is just me?


3 komentarji:

  1. "lepo linearno poravnani" - tale stavek mi je kljub utrujenosti priklical na obraz širok nasmeh. :)
    Luštkan lakec, ki ti lepo pristaja. Meni bi bil kvečjemu bolj všeč, ker ni tako zelo holo. :)

    OdgovoriIzbriši