6. april 2010

Franken and Essence Glitter mix

To je ena izmed mojih prejšnjih manikur, ki je zaradi pomanjkanja časa še nisem objavila.
Na nohtih imam enega izmed svojih zmešančkov, v navalu ne-navdiha sem ga poimenovala Pretty in purple. Ups... ;) Okrasila sem ga še z Essence zvezdicami iz Glitter mix koleščka. Mogoče je res malo kičasto, ampak meni je bilo všeč. :)
Kako pa se zdi vam?

This is one of my previous manicures, which I haven't posted before bacause of serious lack of time.
My nails are painted with one of my frankens. I had no inspiration, so I named it Pretty in purple. The name sucks, I know, but the color is really pretty. ;) Then I have put on some Essence stars from Glitter mix nail art wheel. It is probably too much, but I liked it. :)
And what do you think?



7 komentarjev:

  1. tole mi je pa presenetljivo zelo všeč =)
    kako dolgo si pa imela tole manikuro? Me zanima če je zelo težko odstranit zvezdice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, hvala, Anček! :)
    Mislim, da sem imela to manikuro en dan, mogoče celo dva. Z odstranjevanjem zvezdic pa nisem imela problemov... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. That is one gorgeous manicure. ;) LOVE the Konading,
    Susie

    OdgovoriIzbriši
  4. ful mi je všeč! predvsem zmešanček<3

    OdgovoriIzbriši
  5. Susie, thank you, but it is not Konad, these are confetti shaped like stars on my nails. They are really lovely, the color flashes from pink to green and blue. :)

    unsu, hvala! Glavne sestavine zmešančka verjetno ni težko uganiti, hehe! :) S-he 427, ostale sem pa tudi jaz že pozabila... *blush*

    OdgovoriIzbriši
  6. Zmešanček mi je zelo všeč :) Pa tudi z zvezdicami lepo pride ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. OH. LOL. Still pretty. :)
    Susie

    OdgovoriIzbriši