27. november 2010

Barry M - Instant Nail Effects

Barry M - Instant Nail Effects je lak, ki po nanosu razpoka in pokaže plast ki je pod njim. Ker mi je efekt zelo všeč sem ga nanesla preko skoraj vsake manikure zadnje dni.

Barry M - Instant Nail Effects is a polish that crackles when dries and the layer beneath shows up. I really like it a lot, so I applied it over almost all of my manicures lately.

essence - glam girl + top coat

essence - glam girl

green franky + top coat

green franky

kiko 294

Color Club - What a Drag + matte magic

Color Club - What a Drag


če ga slučajno še nimate, pa ga lahko dobite tukaj

13 komentarjev:

  1. Super kombinacije. :) Meni je ta efekt res všeč, samo ne maram črne barve na svojih nohtih pa čakam, na katero drugo barvo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. preko ovog zelenog je fantastican :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super so, se prav ne morem odločit kareta mi je lepša =).

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW, te kombinacije so pa res hude! Vse so mi všeč, sploh pa rdeča in modra! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse kombinacije so noro dobre! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res same super kombinacije - verjetno mi je najbolj všeč zadnja kombinacija. Jaz praktično nikoli ne dam nadlaka, ker mi je bolj všeč brez.

    OdgovoriIzbriši
  7. Not at all, almost the same as with only base color.

    OdgovoriIzbriši
  8. The combination with Green Franky is absolutely amazing!

    OdgovoriIzbriši