24. april 2014

Perfect Nail Polish for Easter


Danes vam bom pokazala 2 prečudovita laka iz kitajske trgovine.
Today I will show you two beautifull nail polishes that I got at a chinese store

Yes Love - Colour Speckled 01

Prvi je svetlo zelen z črnimi, rdečimi, modrimi in vijoličnimi bleščicami
The first one is light green with black, red, blue and purple glitter.



Yes Love - Neon Glitter G11-3


Drugi pa je svetlo moder z raznobarvnimi neonskimi bleščicami.
And the other one is light blue with neon multicolor glitter.

Meni sta oba zelo všeč in sta se mi zdela popolna za veliko nočno manikuro. Kateri je pa vam bolj všeč?
I really like both of them, and they seem perfect for an easter manicure. Which one do you think looks better?


16 komentarjev:

  1. beautiful... mabe next year you should paint eggs with it... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oba sta mi zeloo všeč, čeprav se tehtnica nagiba rahlo bolj k modremu laku!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba sta lepa, ampak mi je zelen ljubši. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Waaa lepa <3 Iščem te lake, ampak jih nikjer ne najdem v Ljubljani :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Jaz sem jih žal kupila v Maribru.

      Izbriši
    2. Spet jaz :) Veš mogoče naslov te trgovine?

      Izbriši
    3. V centru na Gosposki ulici 10 je, žal pa ne vem kako se ji reče. Tam je, kot je bila do pred kratkim Mana. No tu so večinoma po 2€
      Pa še ena je kjer so laki malo cenejši ampak jih nimajo niti desetino toliko kot v prvi (imajo pa celotno tole neon glitter kolekcijo) :) ta je pa Veliki Svet na Partizanski 11 (so po 1,5€)

      Upam da ti uspe nekako prit do njih :) če ti pa ne rata mi pa javi pa ti grem lahko jaz kakega iskat pa ti pošljem :)

      Izbriši
  5. Welcome back!!!!
    I've got 11-3 too and it is amazing *__*
    Yes Love's got really great babies!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanx, it's good to be back :D
      I bought too much of these Yes love beauties, they are slowly starting to dominate my collection :)

      Izbriši
  6. Mada vise volim plavu boju, od ova dva mi se vise dopada zeleni lak :-) Mozda sam ja malo starija generacija pa izbegavam neonske glittere, hihihi..! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff. Jaz bi pa rada nekje našla takšne neonske gliterčke v prozorni osnovi, da bi bolj prišli do izraza :-) se zavedam da nisem več dovolj mlada za takšne divje manikure, ampak se ne obremenjujem preveč ;-) vsaj ne toliko da bi jih nehala nositi :-)

      Izbriši
  7. Uau, me veseli, da si naredila toliko objav, slike so čudovite! =)) Moder mi je res fuuul všeč!!! =)) Koliko pa je to plasti? Razmišljam, da bi te prosila, če še meni vzameš enega. ;) Ravnokar imam na nohtih Forever 21 s podobnimi bleščicami in zdaj bi imela še kakšnegaaa! =))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moder je 2 plasti preko enega Manhattan sv.modrega lakca. Bom sprobala še samega pa ti javim ;)

      Izbriši