30. junij 2014

Makeup Revolution - Lilac Love

 S spletne strani Ličila.si sem prejela Makeup Revolution - Lilac Love lak. Za popolno prekrivnost je potreboval tri plasti.

 I have received Makeup Revolution - Lilac Love nail polish from a Slovenian online store. It took three coats for full coverage.



Za malo popestritve pa sem dodala še Elf - Chic Confetti, ki mi ga je Kvačka prinesla iz izleta v Združene države Amerike

To spice up the manicure I also added a nail polish that Kvacka brought to me fom the United States of America. Elf - Chic Confetti.



3 komentarji:

  1. Nice colour and it looks cool with the glitter :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanx, actually the glitter looks a lot better in real life :)

      Izbriši
  2. Res lepa kombinacija ;) Sam po sebi je za katero koli priložnost, z gliterčkom mi je pa še bolj všeč, ker je pisano :) Upam, da ti je gliterček všeč ;)

    OdgovoriIzbriši