7. junij 2011

Franken Bluebell


To je še eden izmed zmešančkov, ki ga je Anček naredila zame. :) Takšna kombinacija mi je najbolj všeč - izpod Ančkinih rok na moje nohte, hihi! ;D
Na prvi fotografiji je lakec pod umetno osvetlitvijo, na ostalih dveh pa sije sonček, ki prikaže holografski šimer. Na fotografiji sta dva sloja, na koncu pa sem dodala še vzorček s China Glaze Millennium lakcem.

Vam je tale zmešanček všeč?


This is one more franky that Anček made for me. :) I love this combination - from under Anček's arms on my nails, those are the best polishes, hihi! ;D
On the first photo you can see the polish under artificial light, but the next two photos are taken in the sun, so the holographic shimmer is even more visible. I added two coats and then I put on a flower with China Glaze Millennium polish.

Do you like this franky?



3 komentarji:

  1. uff, kako je lep :o
    mislim da sem zase tudi podobnega naredila :) ga grem kar poiskat pa gre naslednji na nohtke ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Olala, zelo lep zmešanček! Moja prva misel je bila, da je videti kot Dorothy Who? ki je bolj holo kot glitter. Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, Anči, hitro kakšne fotke! ;)

    Ulmiel, hvala! Dorothy Who nimam, ampak mi je pa všeč. Če pa je podobna temu zmešančku, jo pa sploh nujno rabim! ;D

    OdgovoriIzbriši