5. junij 2011

OPI Silver Shatter over Catrice Almost Black

Če povem po pravici, me crackle manija ni pretirano zagrabila. Efekt je sicer v redu, vendar zanj ne bi porabila veliko denarja. Vse dokler nisem zagledala tega lepotca!... OPI Silver Shatter se mi zdi popoln, sploh preko temnejše podlage, za kar sem uporabila Catrice Almost Black lakec iz njihove starejše linije, ko stekleničke še niso bile okrogle.
Ta kombinacija mi je noro všeč, kako pa je všeč vam? :)


If I tell you the truth, crackle mania never got me that hard. Effect is nice and ok, but I would not spend much money on it. That was until I saw this beauty!... I think OPI Silver Shatter is just perfect for me and I like it the most over darker base. Here I used Catrice Almost Black nail polish from their old line, when bottles were not round yet.
I love this combination! And what do you think about it, do you like it? :)



6 komentarjev:

  1. Zelo lepa kombinacija! Čeprav meni ni preveč do crackle lakov, mi delujejo nekako "neurejeno". Ampak tale ima zelo lepe razpoke in mi je celo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. me je premamil in je že na poti k meni *blush*

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehehehe, itak! =) Res je lep, meni so zaradi njega zdaj še vsi ostali crackli dosti bolj zanimivi. =)

    OdgovoriIzbriši