25. maj 2010

Essence - Surfer Babe LE

Ojla!
Tokrat imam za vas fotografije lakcev iz nove Essence kolekcije Surfer Girl. Kupila sem le tri od štirih, četrti mi žal ni bil najbolj všeč. Sledijo fotografije odtenkov v tem vrstnem redu: moder 04 The World's Coolest, siv 02 Pointbreak in vijoličen 03 Hang Loose.

Hello!
I will show you photos of three nail polishes from new Essence Surfer Girl limited edition. I didn't get the fourth, because it's not really my colour. So here they are in this order: blue 04 The World's Coolest, gray 02 Pointbreak and violet 03 Hang Loose.



Ena plast. / One coat.

Dve plasti. / Two coats.

Tri plasti. / Three coats.


In še elastika za lase, ki je enostavno morala iti z mano. :)
And a hair tie, I had to have it, it's just too cute not to. :)


Lakci bi lahko bili malenkost bolj prekrivni, vendar mi je končen izgled vseeno zelo všeč. Kako pa je ta kolekcija všeč vam, drage bralke?

I think nail polishes could be more opaque, but I still like the end result. And what do you think about this collection, dear ladies?

11 komentarjev:

  1. Lepotci <3
    Pointbreak mi je najbolj všeč, tesno za njim pa The World's Coolest. =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Those look adorable as skittles!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pointbreak rabim!!!! :)

    Sicer pa odličen prikaz po plasteh, da dober občutek o prekrivnosti lakov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Btw, kje pa je na voljo ta LE? Mueller ali DM?

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav posrečena kolekcija. Lepo si jih ujela. Zdaj me pa še lila odtenek mika...

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni so vsi! Že komaj čakam, da jih dobim! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, punce! :)
    Meni pa je trenutno najbolj všeč vijolko, kljub temu, da nujno rabi 3 plasti. Ampak je pa res nekaj posebnega, moder pa tudi. Jaz nimam še nič podobnega v zbirki. Sivko je pa itak čudovit že po dveh plasteh. <3

    Urša, jaz sem lakce kupila v Mullerju na Čopovi, za DM pa ne vem, če jih bodo dobili. Če bodo, bodo verjetno z zamudo.

    OdgovoriIzbriši
  8. i love the purple shade! i'm into purples right now! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za odgovor. Sem šla pogledat pa jih ni več :'(

    OdgovoriIzbriši
  10. joj super su sva tri,nadam se da cu uspjeti uloviti tu kolekciju kad dode ovdje :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Nice swatches!
    I'm definitely picking up the blue one when I find it! :)

    OdgovoriIzbriši