8. maj 2010

Magnetic - Shimmering Titanium and Spect. Stone

Za vas imam nekaj fotografij prejšnjih manikur, ki jih še nisem objavila. Parokeets so me TUKAJ navdušile nad znamko Magnetic, za katero prej sploh nisem vedela, da jo prodajajo pri nas. Seveda so tudi mene mikali holografski odtenki, ampak sem si zaradi višje cene (6 € za lakec) zaenkrat privoščila samo dva.

I have some photos of my previous manicures for you today, which I still haven't posted. HERE at Parokeets I have seen Magnetic nail polishes, a brand which I didn't know they sell here. Of course I wanted to have all of their holos, but because they are a bit expensive (6 € per bottle), I bought only two of them for now.

Prvi je Shimmering Titanium, črn holografski odtenek. Malo me spominja na Color Club Revvvolution, vendar je slednji svetlejši in bolj siv. Na umetni svetlobi je Shimmering Titanium veliko bolj holografski, na sončku pa morda malenkost manj. Prvi sloj še ni bil dovolj prekriven, zato sem nanesla dva.

First is Shimmering Titanium, black holographic colour. It reminds me of Color Club Revvvolution, but Revvvolution is lighter and more grey. In the artificial light Shimmering Titanium is much more holographic, but in the sun maybe a little bit less. First coat was not enough, so I did two coats.




Naslednji je Spect. Stone, temno vijoličen holo lakec. Pri nanosu sem bila izredno presenečena, saj še nikoli nisem videla tako pigmentiranega holografskega odtenka, niti moj Color Club Wild at Heart ni tako prekriven! Na fotografiji je samo ena plast, meni izgleda popolno.

Next is Spect. Stone, warm dark purple holo. I was blown away, I have never seen so pigmented holographic nail polish, not even Color Club Wild at Heart! This is only one coat and it looks perfect to me.




Za konec pa je tu še fotografija Konada s China Glaze Millennium.

And for the end here is a photo of Konad with China Glaze Millennium.


20 komentarjev:

  1. u kvačka oba sta res lepa!!
    koand je tudi super..samo malo skrije holota, pa mi je škoda..drugače pa supeeer!! =)

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovito <3
    sem pa kar presenečena da si pokonadirala holote =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, hvala obema! :)
    Pokonadirala sem ga pa v bistvu naslednji dan, ampak mi ni bilo žal! :P ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! Shimmering Titanium really reminds me of DC's Chainmail Charm, I'd really like to see a comparison haha!

    OdgovoriIzbriši
  5. Michelle, I would like to see that comparison too, but unfortunatelly Chainmail Charm is still on my WL. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Suuuuper sta laka!! <3<3<3 Kako se pa obneseta pri konadiranju? :P

    OdgovoriIzbriši
  7. amusedPolish, me too! :)

    Tiana, za konadiranje ju še nisem uporabila, ampak glede na prekrivnost bo odtis s črnim slabši, vijoličen pa bo po moje odličen. Ju bom preizkusila! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Shimmering Titanium reminded me of my Chainmail Charm so I didn't get it. But I think Maestra did, so we'll have to do Chainmail Charm:Shimmering Titanium:Revvvolution comparison. :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Podsjeca me na OPI my private jet,to mi je bio jedan od najdrazih lakova :)
    mislim da tu u hrvatskoj ni nemaju magnetic lakova :/

    OdgovoriIzbriši
  10. Gejba, I bet we would all like to see that comparison! :))

    Skulda, we can fix that. :D

    Blanka, moj MPJ je pa drugačen, rjav in brez holo šimra... Škoda, čeprav imam pa tako dva zelo različna lakca. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. These are so pretty! Very holo!

    OdgovoriIzbriši
  12. OMG I want them soooooooooo bad!!! Beautiful polishes.

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh Wow I want these 2 magnetics they are some beautiful holo;s. Where can I purchase them? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. rmcandlelight, this is our local salon brand and I don't know where else they sell these polishes. You can get more info here: http://www.parokeets.com/en/2010/03/magnetic-holo-polishes/. =)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasni su, a sada ih i ja imam, zahvaljujuci tebi! :-) Cmok! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, tu ti pa še nisem odgovorila! =) Upam, da bodo tudi tebi tako všeč, kot so meni, hihi! =))

      Izbriši