12. junij 2010

Barry M - Mint Green

Kot že samo ime pove, gre za pastelno svetlo zeleni lakec, njegov finiš je krem. Je dobro prekriven, na fotografijah sta le dva sloja. Barry M lakci so mi v splošnem zelo všeč, ker so ravno prave konsistence, pa tudi čopič mi zelo ustreza, ker ni niti prevelik niti premajhen.
Tale lakec me je čisto navdušil in mi polepšal dan! :)

This is somewhere between mint and light pastel green nail polish with creme finish. It's very opaque, there are only two coats on the photos. I really like Barry M nail polishes, because they have great consistency and the brush is perfect, because it's not too big for me, but still not too small.
This polish really made my day! :)



6 komentarjev:

  1. prelep mintko <3
    če se ga naveličaš, veš kje me najdeš ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lep mintek! <3 Paše na tvoje bonbončke. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anček in Tassa, hvala obema! Se strinjam, res je lep tale mintek. :) Zdejle mam take prave mentolove bombončke. :D
    Hihi, ampak dvomim, da se jih bom naveličala. :P

    OdgovoriIzbriši
  4. I wish Barry M was available here :P what a beautiful mint green :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Rhea, I agree, it's beautiful! :)

    Gejba, hvala! =D

    OdgovoriIzbriši