18. junij 2010

China Glaze - Secret Peri-wink-le

China Glaze - Secret Peri-wink-le je moder krem lakec, ki ga imam že kar nekaj časa vendar sem ga pred kratkim prvič uporabila. Barva mi je precej bolj všeč kot sem pričakovala, vendar se mi zdi da potrebuje malo popestritve in mislim da ga bom še malo pokonadirala.

China Glaze - Secret Peri-wink-le is a blue creme nail polish that I have owned for a while, but I have used it now for the first time. I like the color more than I have expected but I think I'll add some konad to it to make it more interesting.


4 komentarji:

  1. Meni je pa ful zanimiva barva, me spominja na vile in pravljice. Nimam pojma, zakaj. =)
    A so bile zobne miške podobno oblečene v risanki? Ok, bom rajš nehala bedarije pisat. =D

    OdgovoriIzbriši
  2. So I saw your blog. I wanted to invite you to follow my blog. I developed the idea for "Featured Followers by Elle © " where I promote all my followers, and give them a chance to attract more people to their blog & for my followers to learn more about them! Check out my blog @ www.edkdolce.blogspot.com
    *Elle

    OdgovoriIzbriši