12. junij 2010

Essence - sun delicious - on holiday...

Tale lak sem vam pokazala predvčerajšnjim v prispevku o celotni kolekciji sun delicious, sedaj pa sem se odločila da ga predstavim še kot celotno manikuro, saj mu tiste slike delajo krivico. Ima rahel frost finiš in posledično se pri nanosu pozna nekaj prog, ki pa niso preveč moteče.


I have shown you this polish two days ago in my quick swatch of sun delicious collection by essence. Today I will show you a manicure made by only Essence - on holiday polish to show you it's real beauty. It has a frost finish so there are brush strokes visible on nail, but I think they are not too bad and I like the polish a lot anyway.


6 komentarjev:

  1. Navadno mi rjavi odtenki res niso všeč, vendar je ta čokoladna barva res luštna. :) Lepe nohte imaš! <3
    In super ste spremenile blog! Všeč mi je ozadje. =D

    OdgovoriIzbriši
  2. No ja, pa sem mislila, da me ne ganejo. Ampak na tvojih fotkah mi je pa nekako všeč.

    Res imaš krasne nohtke. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale pa ni po mojem okusu...
    Na tvojih fotkah sicer izgleda čisto v redu, ampak v živo mi pa sploh ni všeč. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Tiana, tebi pa hvala!
    Za vse spremembe na blogu je kriva Anček. :D
    So pa tudi meni zelo zelo všeč! ;D

    OdgovoriIzbriši
  5. Tianna in Tassa hvala :)
    Barva ni toliko čokoladna kot na slikici ampak meni je vseeno zelo všeč. Imajo pa Parokeets dosti bolj realno poslikano :)

    Tiana res sem vesela da si opazila spremenjen blog :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušten template.
    Meni tale lakec nikakor ne potegne. :(

    OdgovoriIzbriši