16. junij 2010

Barry M - Red Black

To je še zadnji predstavnik te znamke v moji zbirki, ki pa je precej drugačen od prej predstavljenih odtenkov, saj ne gre za svetlo in živo barvo, temveč vampy temno rdeč odtenek z jelly finišem. Lak je malo manj prekriven od ostalih, saj sem morala nanesti tri sloje.

This is the last of the Barry M's from my collection and it's quite different from the others I own, which are bright and vibrant. Red Black is vampy dark red nail polish with jelly finish and it needed three coats for full opacity.


Bliskavica. / Flash.

Senca. / Shadow.

Sonce. / Sun.

6 komentarjev:

  1. This is lovely. Looks a lot like Chanel Vamp for a MUCH lower price!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, kako je lep <3
    me zanima kakšen je z eno ali dvema plastema :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you, Alisa! Unfortunately I can't do the comparison, because I don't own Chanel. :/

    Anček, hvala! Z eno ali dvema plastema je ta lakec svetlejši, ampak hkrati se vidijo proge, tako da so pri tem odtenku nujno potrebne tri plasti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo mi je všeč ta barva!!! Res je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ana, hvala! Tudi meni je zelo všeč tale odtenek, čeprav bi mogoče kdo rekel, da ni preveč poletni. Pa kaj, meni je fajn! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. I like it. Spring, summer or winter - vampy polishes are always in for me. :)

    OdgovoriIzbriši