21. junij 2010

Sally Hansen - Green With Envy

Sally Hansen - Green With Envy je resnično strupeno zelen odtenek za katerega si ne bi nikoli mislila da mi bo tako zelo všeč, kot mi je.

Sally Hansen - Green With Envy is Green creme polish that leans to yellow and I would never think that I will like it as much as I do.



9 komentarjev:

  1. Lepi nohtki! Shrek barva je pa itak zakon tko k Shrek. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I wonderder how this compares to Sally Hansen Grass Slipper? Hmm...

    OdgovoriIzbriši
  3. tasha~ sadly I do not own the Grass Slipper, but they do look similar :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiva barva. Ne morem reči, da mi je noro všeč, spet pa ne morem reči, da mi ni všeč. Zato je pa vse skupaj zanimivo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. I debated between Green w/Envy and Grass Slipper... I chose Green w/Envy [and I do like it!], but now wonder if I should have chosen Grass Slipper instead. :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful zanimiva barva. Ampak sem še vedno bolj na strani, da mi ne sede, kot pa da mi. :Pž

    Nohtki so pa zakon! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanx girls :)

    hannagrrl, if I had a choice, I would buy both of them, but I got this one in a swap and I am wery grateful because it is a great color <3

    OdgovoriIzbriši