13. junij 2010

My favourite franky

Danes vam bom predstavila enega izmed svojih zmešančkov, ki je nastal čisto po naključju, saj sem zmešala dva lakca ki mi nista bila všeč, pa vseeno mi je najbolj všeč od vseh, kar sem jih ustvarila. Zmešala sem svetlejši zelen šimrast in krem rozast lak. Nastal je vijoličen lak z zelenim šimrom, kakeršnega sem si že zelo dolgo želela.

Today, I'll show you one of my favourite frankys. It was created by coincidence, as I mixed two polishes that I really did not like. It is a mixture of berry pink creme and lighter green shimmery polish. The result is purple polish with green shimmer.

s flešem / flash


na sončku / sun


Poimenovala ga nisem, tako da bom predlogov zelo vesela.
I have not named it yet, so I will be happy to hear your ideas.

14 komentarjev:

  1. OMG suuuuuuuuuuuper je! Ne morem verjeti, da si naredila takega lepotca! Kar Sanjski bi mu dala ime =D =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit je! :)
    Ampak Tianin komentar me je spomnil na Shreka in njihov prevod Princ Charming-a :D Vsekakor je lepotec :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful! I love mixing 2 unloved polishes and hoping for the best! I've had good results with this too!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sama sploh ne maram lakcev, ki imajo zelen shimmer, ampak ta mi je pa zelo všeč (verjetno, da zaradi vijole). :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prečudovit je!!! <3
    Če se ga naveličaš, veš, kje me najdeš. :P XD

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, it's quite a winner! I love it. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala punce / Thanx girls :) *blush*

    Ime mi je pa od Perle najbolj všeč :) Se vidi da sem Grey's Anatomy fan (: Pa naj bo McSteamy :)

    OdgovoriIzbriši
  8. This ended up looking wonderful!
    I don't know what to name it. I'm thinking berry juice or berry shake for some reason.
    Maybe I'm thirsty. ;)

    OdgovoriIzbriši