14. junij 2010

China Glaze - Channelesque

Tale lakec sem nosila že kar nekaj časa nazaj in takrat mi sploh ni bil všeč, sedaj ko gledam slike mi je pa čedalje lepši in se mi zdi da mu bom kmalu dala še eno priložnost.

I wore this polish quite a while back and I did not like it at all, but now when I'm looking at these pictures it looks amazing and I'll try it on again soon.


10 komentarjev:

  1. uhjoj meni je ta še vedno moj najljubši lak <3 po fotkah sodeč mu moraš dati še eno priložnost, ker ti zelo paše! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro, noro, noro ti paše! <3

    Obvezno mora dobiti drugo priložnost, pa tretjo, pa četrto,...

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala punce :)
    meni je na slikici res zelo všeč, samo na meni pa mislim da mi tudi naslednjič ne bo lep :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta lak je res izredno lep! Tudi jaz si moram nekaj podobnega omisliti

    OdgovoriIzbriši
  5. This color is so hot right now, and looks great on your hands!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, Anček, jaz sem pa prepričana, da ti tudi naslednjič ne bo lep... Ampak veš, meni je pa zelo fletkan! :) Ne bi se ga več branila po teh fotkah. :P

    OdgovoriIzbriši
  7. thanx Jackie & Ana

    Kvacka, te bom imela v mislih če mi po naslednjem preizkusu še vedno ne bo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. gorgeous color, i love it! i like these kinds of of taupe shades only in the summer when i'm tan, in the winter they look too dirty on me! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Blusherine, maybe I should wait to get some tan too :) I'm completely white and maybe that's the reason that I don't like it on me right now.

    OdgovoriIzbriši