1. junij 2010

Essence - Crazy About Colour - Lilac Forever

Danes vam bom predstavila moj najljubši vijolični krem lakec, ki sem ga nosila že nekaj časa nazaj :) Essence - Lilac Forever je del omejene izdaje Crazy About Colour, za popolno prekrivnost pa potrebuje dve zelo previdni plasti.

Today I'll show you my favourite creme purple nail polish. It's called Lilac Forever from Essence and it is a part of Crazy About Colour limited edition. It takes two very careful coats for ok opacity.




Čez nekaj časa pa sem mu dodala še Mat nadlak China Glaze - Matte Magic, vendar mi je bila glossy verzija bolj všeč.

after wearing it for a while I decided to try it with matte top coat, so I added China Glaze - Matte Magic on top of it. I think I liked it more without this top coat.



6 komentarjev:

  1. Lep! Ampak tudi jaz sem bolj za glossy! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je glossy verzija bolj všeč.
    Super fotke! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno glossy verzija zmaga! Lep odtenek! Morda bi mat še šla, če bi imela čez kakšen glossy Konad. *razmišlja*

    OdgovoriIzbriši
  4. krasen je! tudi meni je glossy bolj všeč, matte me spominja preveč na kredo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Very good Anček. Men je ta tut zelo lep :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jolie couleur, se vernis matte
    beautiful colour, this matte polish

    OdgovoriIzbriši