23. marec 2010

China Glaze - Watermelon Rind

Ker danes nisem imela priložnosti poslikati svoje manikure, vam bom pokazala lakec, ki sem ga imela na sebi kakšen mesec nazaj, vendar ga še nisem predstavila. Ta lak je China Glaze - Watermelon Rind, ki je modro zelen odtenek s posebnim šimrom z izgledom majhnih steklenih delčkov. Edina stvar, ki me pri tem laku moti, je to da so na sliki 3 plast, pa vendar se na sončki še vedno vidi linija nohta, saj še ni popolnoma prekriven.

Today I did not have the opportunity to take pa photo of my maniceure, so I decided to show you an older photo of China Glaze - Watermelon Rind. This is a blue green shade with glass flecked shimmer that makes it look really unique. The only thing I don't like about it, is that in three coats, that are on the photos, you can still see the visible nail line.






Tukaj so bili moji nohti dosti daljši, kot so sedaj, zato me zanima kakšni so vam bolj všeč. Hvala za vse komentarje.

My nails were way longer when I took this photo, so I want to know how, do you like them more. Thanx for reading and commenting.

6 komentarjev:

  1. Dolžina in oblika nohtov je krasna! Prav tako tudi barva lakca <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa barva.

    Meni so tvoji nohtki všeč tako ali drugače, ker imaš res lepo obliko. Tudi če so čisto kratki ne zgledajo čisto nič bonbončkasto. :))
    Na teh fotkah mi je pa še dolžina ravno pravšnja. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. That's a GREAT shade on you and I think the length is workable. I usually have to keep mine shorter due to my typing but if I could maintain them a little longer without them PEELING (ugh) I would.

    Mari
    Nail Addicts Anonymous
    http://nailaddictsanonymous.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. This colour is realy unique!!It's perfect! Your nails are gorgeous in these pictures!

    OdgovoriIzbriši
  5. soo pretty! i don't even really see the visible nail line you're talking about ! :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite fotografije, res!
    Meni so tvoji nohtki najbolj všeč, če so takšni! ;)

    OdgovoriIzbriši