4. marec 2010

One of my previous manicures

Pozdrav vsem!
Zaradi pomanjkanja časa vam bom predstavila eno izmed mojih prejšnjih manikur.
Na nohtih sta dve plasti laka Gosh Ginger. Gre za skoraj nude odtenek, osnovna barva je bež in zaradi zlatega šimra lakec deluje zelo toplo.
Zdi se mi, da lepo pristaja na mojo polt, čeprav ga uporabljam samo ob redkih priložnostih, ko na nohtih pač ne smem imeti preveč udarnih barv. Čeprav je bila takrat točno takšna priložnost, nisem mogla iz svoje kože in dodala sem še dve nalepki Fairwind.

Kako vam je všeč ta manikura? Preveč je "mirna", imam prav? :)


Hello, everybody!
Because of serious lack of time I'm going to show you one of my previos manicures.
There are two coats of Gosh Ginger nail polish on my nails. This is almost nude colour, it's biege and because of golden shimmer it's on the warmer side.
I think it still looks quite good on me. I use it very rarely though, only when I'm not allowed to wear crazy colours on my nails. This was such occasion, but I still wanted to add something, so I have put on two flower Fairwind stickers.
Do you like this manicure? Too "meeeh", right? :)



7 komentarjev:

  1. I think that is a lovely color on you!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nope, actually I think it's quite pretty dispite it's subtlety.
    I really like it.

    OdgovoriIzbriši
  3. I liked very much! I think mannequin hands are always elegants!!This stickers are cute!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je zelo všeč! Le nalepki mi ne gresta najbolj zraven... Tista na prstancu je sicer boljša... Konad bi bil še boljši. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep lak <3 Se strinjam z Maestro, konad bi bil boljši ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Maestra in Lyra, naslednjič bom upoštevala vajin nasvet, hvala! Tudi meni se zdaj dozdeva, da bi tako lahko izgledalo bolje. :)

    OdgovoriIzbriši