2. marec 2010

OPI - Hey! Get in Lime!

Lakec OPI - Hey! Get in Lime! je bil na moji listi želja že zelo dolgo časa in res nisem pričakovala, da se mi bo ta želja kdarkoli uresničila, saj ga ne proizvajajo več, zato kar nisem mogla verjeti, ko mi je prijazna forumašica very_berry ponudila, da mi odstopi svojega.

OPI - Hey! Get in Lime! nail polish has been on my wish list for a very long time and I really did not expect to ever get it, because the color has been discontinued, but a very nice girl from forum that I am visiting has offered to send me hers.



na sončku / in the sun




s flashem / flash


v senčki / in shade


Čeprav je lakec potreboval 3 plasti za prekrivnost, mi je zelo všeč in je nekaj posebnega v moji veliki zbirki svetlo zelenih odtenkov. Kakšni se vam zdijo takšni lakci? So vam všeč?

This polish needed three coats for perfect opacity, but I like it a lot and it is definitely something special and unique in my big collection of light green shades.
And how do you like this polish?

12 komentarjev:

  1. I'm not fan of this minty colors, but this one looks really great on the photos! I believe even better than in real life. ;)
    And you have suuuch perfect nails, am I right, girls?
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všeč! =) Res lepo od VeryBerry.

    OdgovoriIzbriši
  3. That is a really nice color on you!

    OdgovoriIzbriši
  4. I love that minty green it looks a lot like the green franken I did.
    ~Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  5. Res prijazno od very_berry :D, lakec je pa krasen, mi je všeč da se od vseh minty lakcev nagiba najbolj na modro stran :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful lep lakec. Zdaj pa razumem zakaj je bil toliko časa na tvoji WL. :)) Super, da si ga končno dobila, ker ti res zelo paše. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem! / Thank you all!

    Darksome, Essie - Mint Candy Apple ima še malo več modre v sebi kot tale ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. A res? Uf nisem kje videla primerjav, bolj po občutku sem rekla :D sploh zadnja slika me je zmedla :S

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja zadnja je žal zelo nerealna, ampak lakec na mojih nohtih vseeno izgleda dosti bolj moder kot na ostalih swatchih ali primerjavah tako da nisi zelo zgrešila ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Blues and greens are my favorite and I LOVE this one! So nice that someone would send it to you. I love random acts of kindness :) Anywho, I featured your swatch on my blog and wanted to give you a heads up!

    OdgovoriIzbriši