26. marec 2010

Dark blue comparison

Na začetku tega tedna mi je prijazna blogerka Biba poslala lak Avon - Twilight Blue, da ga primerjam z mojim OPI - Yoga-ta Get This Blue, sama pa sem dodala še lakec China Glaze - Up All Night.

A very kind blogger Biba send me Avon - Twilight Blue nail polish earlier this week. She wanted me to compare it to my OPI - Yoga-ta Get This Blue, and I also added China Glaze - Up All Night to this comparison.

Z leve proti desni: / Left to right:
Avon - Twilight Blue
China Glaze - Up All Night
Opi - Yoga-ta Get This Blue





Meni so vsi trije lakci čudoviti in če vam je všeč temno modra brava, dovolj različni da potrebujete vse tri.
Prav tako je pri vseh treh z previdnim nanosom dovolj že ena plast, na slikicah pa sta vseeno dve.


I really like all three colors and they are different enough that if you like dark blue polishes you need all of them.
All three also have great application and one layer is enough if you are very careful, anyway I put on two layers of all of them for this comparison.

7 komentarjev:

  1. Za tole primerjavo se ti pa zahvaljujem. :) Ravno iščem en lakec, ki je temno moder, pa vseeno ne črn.
    Od teh se kar nekako k OPI-ju nagibam; se mi zdi najsvetlejši.
    No, super primerjava. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala punci :)
    Nihrida, meni je pa ChG ravno najmanj všeč od teh, ker pri primerjavi malo na vijolično potegne...sam na nohtkih je pa prečudovit temno moder odtenek.
    Tassa jaz bi ti tudi OPI-ja priporočala, ali pa Miso - A Sin Worth Committing, ki mu je skoraj identična.
    Najlepši mi je pa Avon, saj sem dolgo časa iskala ravno takšen šimrast skoraj črn odtenek, pa še najtoplejši se mi zdi od teh treh =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsi so zelo lepi in res toliko različni...

    Super primerjava, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super primerjava! Vsi so lepi, še najbolj pa opi. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena, ki ji je China Glaze najbolj všeč! :)
    Čeprav se tudi ostalih dveh ne bi ravno branila. ;D

    OdgovoriIzbriši