8. marec 2010

Color Club - Age of Aquarius

Danes imam za vas lakec, ki ga nikakor nisem mogla realno poslikati. Color Club - Age of Aquarius je v živo bolj zelen kot na mojih slikah ampak mi te zelene barve ni nikakor uspelo ujeti v objektiv.
Na slikah so tri plasti lakca, posnete pa so na sončku.


I have very color inaccurate pictures for you today. Color Club - Age of Aquarius is a little greener in real life than it is on my photos, but I could not capture that green color no matter how I tried.
Pictures are taken in the sun and there are three coats of polish on my nails.




11 komentarjev:

  1. This is gorgeous, I love turquoise type colors, they're always kind of hard to photograph though! xo

    OdgovoriIzbriši
  2. I'd love to own that one, it looks nice!

    OdgovoriIzbriši
  3. thanx girls! =)
    It is a very pretty color, yes :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je na fotki ful lepa barva, če je pa v resnici bolj na zeleno mi pa verjento ne bi bil več všeč. :) Zelo ti paše. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zanimiva barva =) A imaš mogoče CG-Atlantis? Ker bi po moje noro zgledala ena plast Atlantisa čez ta lak :D

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala Lyra, sem ga imela pa je šel naprej ker mi je bil sam preveč prosojen, za layering imam pa že tako preveč gliterčkov =)

    OdgovoriIzbriši
  7. I like it. Very pretty green polish.

    OdgovoriIzbriši