31. marec 2010

Shimmery red comparison

Ker zadne čase nosim enake barve na nohtkih po več dni, imam za vas spet eno primerjavo, tokrat tri rdeče odtenke. Takšnih lakov ne nosim zelo pogosto, zato se mi zdijo dovolj podobni, da če imate enega, drugih dveh ne potrebujete.

Today I will show you comparison pictures of three very similar shimmery red polishes. I am not really a big fan of this kind of colors, so I find them similar enough to own only one.

Lakci na vseh slikicah, od leve proti desni: /
Left to right on all photos:
Amour - Yonkers Maroon
Essie - After Sex
Sinful Colors - Fire Red


na sončku / sun
v senčki / in shade


Edina razlika med temi tremi lakci se mi zdi to, da je Amour malo hladnejši, Sinful pa malo toplejši odtenek od Essie-ja, ki je ravno med njima.

The only difference that I noticed is that Amour is a little colder and Sinful warmer than Essie that fits right in the middle.

8 komentarjev:

  1. Ooo, moja najljubša barva - od the imam samo Essie-ja :)
    Pa super primerjava!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali pa če nimam nobenega... Hehehe, rdečki niso moja barva. Čeprav menim, da mora imeti vsaka ženska vsaj kakšnega rdečka v svoji zbirki!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala Biba :)

    Maestra meni tudi tile niso prav nič pri srcu, imam raje krem rdečkote :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Opa, meni so pa rdečkoti zelo pri srcu! :)
    Sploh Essie in Sinfulček, hehe! ;)
    Anči, super primerjava!

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam s Kvačko, super si to naredila! <3
    Meni je ta barva noro všeč! Najlepša steklenička je pa znamke Sinful po mojem okusu =D

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh my heart! Zdaj me je kr stisnilo pri srcu, namreč rdeča JE moja barva :D
    Vsi so mi všeč, češrav so si zelo podobni bi kar vse imela :P

    OdgovoriIzbriši
  7. I like that red with a blue tone! Very pretty!
    ~Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  8. Same moje barve. :) Imam Sinfulčka in res prekrasen.

    OdgovoriIzbriši