28. marec 2010

OPI DS - Extravagance

Pozdravljene!
Ta lakec že vse zelo dobro poznate, sedaj pa mi ga je Anček prijazno posodila in končno je prišel na moje nohtke! :) Njene fotografije in prispevek si lahko pogledate
tukaj.
Gre za krasen temno roza do vijoličen odtenek, ki ima zelo malo holo šimra, kar pa me začuda ne moti. Izgleda mi, kot da laku doda še dodatno globino in je zaradi njega še nekaj bolj posebnega.

Na fotografijah, ki sta posneti na sončku, sta 2 plasti.

Lakec me je resnično očaral in morala si bom omisliti svojega. :)

Lep pozdrav do prihodnjič!


Hello!
You all know this polish very well. Anček has kindly lent me this beauty and finally I wore it on my nails. :) Here you can see her blogging about this polish.
This is gorgeous dark pink and purple mixture with just a little bit of holographic shimmer. It surprisingly doesn't bother me, it seems to me, that it adds the depth to the polish and makes it something special.
There are 2 coats on the photos, they are taken in the sun.
This polish has really impressed me, so I have to get my own! :)
Thanks for looking and take care!



5 komentarjev:

  1. Lepotec <3
    super paše na tvoje lepe nohtke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau! Ful je lep!!! :) Pa res ti super paše! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful! I love the OPI DS's!
    ~Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit! Res, eden lepših lakov ... sploh v tej barvni skupini. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je krasotec! Hvala, punce! *hugs*

    Thank you too, Sylvia! *hug*

    OdgovoriIzbriši