11. marec 2010

NYX Girls - Wild

Ojla!
Za vas imam dve fotki iz arhiva. Anček je o tem lakcu že pisala TUKAJ in me premamila, da sem ga nekaj dni za tem nosila tudi sama. Res fantastičen odtenek!
Na fotografijah so tri plasti, slikano na sončku.
Lep pozdrav!

Hello!
I have two photos from the archive today. Anček already wrote about that polish HERE and I wore mine couple of days after that. This is really beautiful shade!
There are 3 coats on the photos, they are taken in the sun.
Bye-bye!


10 komentarjev:

  1. very beautiful! I loved the gold shimmer!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you, girls!
    I love the golden shimmer too! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep odtenek - olivno zelena z zlatim prahcem. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale mi je vedno bolj všeč =) me prav zanima kako bi izgledal na meni :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit je! Sploh zaradi tistega zlatega shimra<3 Paše tvojim nohtkom :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Gejba, zelo dobro si ga opisala! :)

    Lyra, čudovito, kako pa drugače! ;P

    Tatjana, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši