1. marec 2010

Golden Rose - 310

Ojla!
Na mojih nohtkih je tokrat vijoličen lakec znamke Golden Rose. Kupila sem ga, ko sem bila na obisku v Bosni, pri nas teh lakcev še nisem zasledila. Gre za živo vijoličen in zelo opazen odtenek z vijoličnim, rdečim in modrim šimrom, ki da laku globino. Na fotografijah sta dva sloja.
Lep pozdrav do prihodnjič! :)

Hello!
There is purple Golden Rose nail polish on my nails. I bought it when I was visiting Bosnia, I haven't found this beauties to be selling over here where I live.
This is very bright and noticeable purple polish with purple, red and blue shimmer, which gives the depth to the polish. There are two coats on the photos.
Thanks for reading and stop by again! :)



6 komentarjev:

  1. Lep je. Sem pa slišala, da prodajajo to znamko nekje v Lj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, punce! :)

    Biba, prav imaš! Ravno danes sem ugotovila, da Golden Rose res prodajajo v LJ, vendar so stekleničke malo drugačne. Ojej, zdaj imam pa spet skušnjave... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi. Komaj čakam slike, če te skušnjava premami ;)

    OdgovoriIzbriši