5. marec 2010

OPI - My Private Jet

Za vas imam nocoj enega lepših lakcev v moji zbirki, ki pa žal ni holografski. Vseeno mi je zelo všeč, gre za rjavo verzijo, v steklenički pa na trenutke vidim turkizen odblesk, ki na nohtih ni opazen.
Na fotografiji so trije sloji, viden pa je tudi raznobarvni šimer, čeprav samo od blizu in na močni svetlobi.
Lep pozdrav do prihodnjič!

Today I have a picture of a very pretty polish. Unfortunately my bottle is not holographic version, it's brown with teal flash, but that teal color is not visible on the nails, just in the bottle.
There are 3 coats on the photo. Polish has multicolored shimmer, but it can only be seen under the strong light.
Take care and till next time!

6 komentarjev:

  1. Lepa barva. Si ga kupila pri nas?

    OdgovoriIzbriši
  2. kvacka, super lakec! Mi je na tebi dosti bolj všeč kot na meni... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! :)

    Gejba, naročila sem ga na TD, ampak so imeli enake tudi pri nas. Sedaj pa opažam, da imajo v vseh trgovinah drugo, bolj rjavo verzijo brez modrega odbleska, tu pa tam pa vmes vidim še kakšnega takšnega...

    OdgovoriIzbriši