19. marec 2010

Essence - Cute as Hell - Naughty But Nice

Končno sem spet našla nekaj trenutkov, ki jih lahko posvetim blogu. Za vas imam fotografijo Essence rumenkota, ki sem ga imela na nohtih kakšen teden dni nazaj.
Celotna kolekcija Cute As Hell je predstavljena tukaj.
Gre za krem pastelno rumen odtenek, ki pa je vseeno zelo opazen! Ko sem prišla na faks s tem lakom, mi je eden izmed sošolcev takoj povedal, da sem nora. Kljub temu, da je na mojih nohtih videl že skoraj vse živo. :)

Finally I found some time to write a blog. I have a photo of a yellow Essence nail polish for you today, I wore it a week before.
Here you can read more about the Cute As Hell collection.
This is bright pastel yellow creme, if that makes any sense. It is extremely noticeable! When I came to my class, one of my friends immediately told me, that I am completely crazy. And he has seen almost everything on my nails before. :)

5 komentarjev: