1. april 2010

Another Franky

Ker nisem bila popolnoma zadovoljna s tem zmešančkom, sem se odločila da ga še malo spremenim. Dodala sem mu še temno moder lakec in malo holografskega glitra. Žal moram priznati, da mi je bil prejšnji dosti lepši in mi je žal da sem ga spremenila.

I did not like this franken completely so I decided to change it a little. I added dark blue polish and some hologhraphic glitter and the result in on the photos. I must confess that looking at the photos, I like the previous version of it more.


na sončku / sun
s flešem / flash
senca / shade

6 komentarjev:

  1. Oh, meni pa je ta še malenkost lepši!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tud jaz glasujem za tega.
    Še vedno me malce bolj na modro vleče kot na zeleno. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi ta še lepši!
    Krasotec! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala punci =)

    Tassa pa saj ni bil zelen, takšne lepe teal barve je bil :P ...ah, očitno mi že ni bil tako zelo všeč prej, če sem ga hotela polepšat (=

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je ta lepši - modra je moja najljubša barva (med drugimi :D).

    OdgovoriIzbriši