2. september 2011

Essence - NATventURista LE

Od vrha proti dnu: / From top to bottom:
04 Chirp, chirp
03 Barefoot through the moss
02 Mother Earth is watching you
01 You're my dragonfly, sugar

ena plast / one coat


dve plasti / two coats


tri plasti / three coats


štiri plasti / four coats

8 komentarjev:

  1. s 4. plastmi mi še najlepše zgledajo..sam to je čiiiist preveč dela in sušenja zame :) super swatchi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni so bili v flaškah čudoviti, potem pa so me zelo razočarali...je res preveč dela z njimi, pa se mi ne zdijo tako posebni da bi bili vredni tega :D
    edino zelenko mi je zelo všeč, pa še čisto vredu izgleda z dvemi plastmi =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, štiri plasti je pa res dosti. Jaz sem vzela prva dva. Zelenko je tudi meni zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene pa nekako ne ganejo :/ sem bolj na "udarne" barve. In pa 4 plasti! uf dosti preveč dela zame.
    Drugače pa super swatchi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Swatchi so super, lakci so pa grozni... :(
    Žal mi je, ampak s to kolekcijo so pa falili... :-S

    OdgovoriIzbriši
  6. Ich habe mir aus dieser Le nur das Armband gekauft!!!
    http://anilsbeautyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta zelen mi je ful všeč! :)

    http://sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. This is the first essence TE that I didn't buy anything of :)
    I can't wait for "re-mix your style" TE to come :)

    OdgovoriIzbriši