27. januar 2010

OPI - DS Glamour

Pozdravljene vse ljubiteljice raznobarvnih lakcev še od mene. Sem Anček in skupaj s Kvacko bova poskusili narediti tale najin blog čimboljši in čim lepši. Jaz za razliko od nje res ne maram matematike, si pa deliva veselje do lakcev in pa do ustvarjanja nakita.
Pa preidimo kar k bistvu, tole je eden izmed mojih najljubših lakcev OPI - DS Glamour. Je čudovite modre barve s holografskim šimrom.
Sedaj pa poskusite ugotoviti katera od naju je navdušena nad modrimi in katera nad holografskimi lakci, naloga seveda odpade za vse članice ARS foruma ki naju že predobro poznajo.
Upam da vam bo vsem všeč najin blog!


Hi to all coloured nail lovers in the world. I'm Anček (Anchek) and together with Kvacka I will try to make this blog as colorful as I can. Unlike her I really disslike mathemathics, but we share the love for nail polish and creating jewellery.
So let's go to the point of this blog, nail polish pictures. This is OPI - DS Glamour, one of my favourite nail polishes. It is a perfect blue shade with holographic shimmer.
So now you can try to guess which one of us is crazy for blue nail polishes and which one for holographic ones.
I hope you all like our blog!


5 komentarjev:

  1. Ok that's the easiest question ever :)) but I won't ruin the game :))

    I'm sure that this will be one of the best blogs ever!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale lakec je res nekaj posebnega! Razmišljam če naj gre na WL ali ne. Odvrača me to ker je OPI ampak zaradi barve bi ga pa imela =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nati, thank you! *blush*

    Lyra, tale je res čudovit, je že kar nekaj časa na moji WL. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanx Nati!

    Lyra je res čudovit lakec tale Glamour, ampak mene je glede prekrivnosti malo razočaral. Sem mislila da bo tako super kot je Fantasy, pa potrebuje 2-3 plasti.

    OdgovoriIzbriši
  5. i love this color !! perfect on you :) i want this polish !!!!!

    OdgovoriIzbriši