31. januar 2010

OPI - Mad As A Hatter

Ojla!
Anček vam je danes že predstavila en lakec iz OPI-jeve kolekcije Alice In Wonderland, jaz pa vam bom pokazala še enega. Gre za odtenek Mad As A Hatter, katerega osnova je prozorna in ki vsebuje droben gliter vseh barv. Prevladujejo srebrne bleščice, takoj za njimi pa so še vijolične, zelene, modre, rumene, oranžne in bakrene barve. Na nohte sem najprej nanesla podlak, nato pa 1 plast China Glaze Awaken, ki vam ga bom predstavila kdaj drugič. Po vrhu sem nanesla še dve plasti OPI lakca, ki je dosegel polno prekrivnost, tako da Awaken v bistvu sploh ni bil potreben za podlago. :) Mad As A Hatter me je pozitivno presenetil in zelo sem zadovoljna z izgledom. Malo težje je bilo vse skupaj fotografirati, zato danes 2 sliki - prva s flashem, druga pa na dnevni svetlobi (brez sončka).

To bo za danes vse, lep pozdrav do naslednjič!

Hello!
Today Anček has already shown you one polish from OPI Alice in Wonderland collection and I will show you another one. I'm talking about Mad As A Hatter. It has silver, purple, green, blue, yellow, orange and copper glitter in a clear base. On my nails there is a base coat, 1 coat of China Glaze Awaken (I will show you that polish some other time). On top of that I did two coats of OPI and I already got a full coverage. So actually I didn't even need Awaken underneath. :) Mad As A Hatter has surprised me in a very positive way and I'm very satisfied with how it looks on my nails. But it was a little bit difficult to photograph it. First photo was taken with flash and the second on daylight (without sun).
That's it for today. Thanks for looking and take care!



5 komentarjev:

  1. Tale je pa res lepotec! Upam da ga čimprej dobim =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, nor je tale. Me zanima še, kako izgleda v živo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi zelo všeč. :)
    Biba, jaz lahko prilepim samo fotke. ;) Je pa v živo še bolj nor!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale lakec je res nor! :D Zelo lepo izgleda na tebi =)

    OdgovoriIzbriši