25. februar 2010

Essence - Spicy

Ojla!
Spet imam za vas lakec, pri katerem je dovolj že ena sama plast, da izgleda super. To je Essence Spicy, rjav odtenek z bakrenim pridihom. Moj je še iz starejše linije Multi Dimension. V njem se nahaja zlat in rjav šimer, pod močno osvetlitvijo pa je viden celo rdeč in zelen šimer. Nanaša se povsem brez težav in zdi se mi, da lepo pristaja na mojo polt. To je bil moj prvi rjavko, ki me je močno navdušil in še danes mi je všeč. :)
Lep pozdrav do prihodnjič!

Hello!
I have a perfect one-coater for you again, dear readers! This is Essence Spicy, brown shade with hint of copper. Mine is from older Multi Dimension line, now they sell new one and I don't have it. But they look very similar to me.
Mine has brown and golden shimmer, under strong light I can see even red and green shimmer. It goes on perfectly and I think it looks good on me. This was my first brown nail polish and I love it from the moment I got it. :)
Take care and till next time!


5 komentarjev:

  1. It's a very nice shade, I've been standing in the shop lots of times in doubt to buy it.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to je eden najlepših rjavkotov v moji zbirki. Ti čudovito pristoji!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kvacka, lepo. Pri meni že tudi čaka na naslednjo manikuro in bo kmalu prišel na vrsto. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks, girls! :)

    Michelle, don't hesitate too much, it's beautiful! ;)

    Biba, tudi v moji zbirki je to eden lepših rjavkotov!

    Tassa, se že veselim tvojih fotk. In da ne bo pomote, Biba, tudi tvojih. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti pristoji! Tega imam tusi sama v svoji zbirki in je res prekrasen =)

    OdgovoriIzbriši