4. februar 2010

L.A. Colors - Color Craze

Ojla!
Danes vam bom predstavila tri lakce L.A. Colors - Color Craze.
Priznam, naročila sem jih predvsem zaradi imen. Nuclear Energy, Radiation, Wired. V meni to vzbudi nekakšno veselje, ki ga ne znam opisati. Verjetno zato, ker bližina Krške nuklearke preveč vpliva name. No ja, redno vdihovanje acetona bo verjetno naredilo več škode, kot pa morebitno sevanje. :) Šalo na stran, oglejmo si lakce.

Hello!
Today I will show you my three L.A. Colors - Color Craze nail polishes.
I admit, I bought them because of their names. Nuclear Energy, Radiation, Wired. It brings some joy to me and I can't describe it. Maybe because I'm proud of our nuclear power plant in Krško, the only one in our country, which is very close to where I live. Well, regular aceton inhalation is probably going to make more damage to me than possible radiation. :) Enough joking, let's move on to the pictures.


Nuclear Energy

Svetlo vijoličen odtenek s krem finišem, ki je prekriven s štirimi sloji. V resnici je barva nekoliko bolj topla.
Light purple creme, it needed four coats to be opaque. In reality it is a little bit warmer colour.


Radiation

Turkizen odtenek s pretežno turkiznim, najdemo pa tudi zelen in celo rumen šimer. Zadnji je opazen samo v steklenički. Na fotografiji so trije sloji.
Teal colour with mainly teal shimmer, but we can find green and even yellow shimmer too. Last one is not visible on the nails, only in the bottle. There are 3 coats on the picture.


Wired

Moder lakec z modrim in srebrnim šimrom. V steklenički je opazen celo vijoličen šimer, ki pa na nohtih ni viden. Končen izgled sem dosegla samo z dvema slojema.
This one is blue polish with blue and silver shimmer. In the bottle we can see purple too, but unfortunately not on the nails. This is only two coats.

Kljub zanimivim imenom se ti lakci odlikujejo tudi z zelo privlačnim izgledom. Meni so všeč in upam, da so tudi vam! Ste tudi ve kdaj kupile kakšen lakec samo zaradi imena? Lep pozdrav do prihodnjič!
Behind those interesting names there are also very nice shades. I love them and I hope you like them too. Have you ever bought a nail polish just because of it's name too? Thanks for looking and take care!

5 komentarjev:

  1. Nice colors! I like Wired the most <3
    ...but they really all look perfect on you ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč so mi lakci in ves tvoj post me je prav nasmejal :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice colours! I like Radiation very much, but Wired is also nice. Nuclear Energy isn't my colour, but I can imagine why you like it.

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe zdaj pa si me nasmejala =)))
    Drugače pa so vsi trije zelo lepi

    OdgovoriIzbriši