16. avgust 2011

Bourjois #19

Lak Bourjois 10 days #19 sem kupila, ko je bil znižan, saj me je zelo zanimalo kako se obnese prirezan čopič pri lakiranju. To da je drugačne oblike kot sem vajena me sploh ni motilo, bila pa sem razočarana da sploh ni bil enakomerno prirezan in sem imela zaradi štrlečih ščetin težave pri lakiranju. Lak naj bi bil obstojen do 10 dni, vendar se mi je odkrušil že naslednji dan kot skoraj vsak drug lak. Na srečo mi je barva tako zelo všeč, da ne obžalujem nakupa in bo kmalu spet na mojih nohtih.

I bought Bourjois 10 days #19 nail polish when it was on sale, mostly because I wanted to see how this angled brush looks like and works. It would actually be fine, but my bottle had a couple of bristles longer than they should be and it was hard to paint the line around the cuticle. It is suposed to last up to 10 days, but it chipped on me on the second day, like any other polish. I really like the color, so I am not sorry that I got it.



4 komentarji:

  1. Uau, to je ta, ki ima "skoraj neviden" šimer, ne?
    Pa ravno ta ga naredi tako posebnega, super izgleda! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanx Minza.

    Točno ta je ja :D res je edinstven <3

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna bojica :-D
    uzela sam i ja par njihovih na sniženju, ali ih još nisam stigla isprobati :-(

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa barva! Čopič je pa meni full smotan, sem si težko namazala :/

    OdgovoriIzbriši