14. avgust 2011

Essence - Let me in pink with Laushine pink crackle

Zadnje čase so na mojih nohtkih večinoma lakci ki razpokajo, saj mi je ta efekt zelo všeč. Danes vam bom pokazala skoraj neon roza Laushine crackle lakec preko Essence You Rock - Let me in pink temno roza laka.

I have been wearing mostly crackle nail polishes lately because I really like the effect a lot. Today I will show you Essence You Rock - Let me in pink dark pink nail polish topped with a layer od Laushine almost neon pink crackle nail polish.


brez nadlaka / no top coat


nadlak na dveh nohtih / top coat on two nails


z nadlakom / with top coat

3 komentarji:

  1. Zanimivo, kako spremeni barvo z nadlakom...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, te cracklečki ful spremenijo barvo z nadlakom! =)
    A veš, da tako roza nohtkov nisem vajena pri tebi! Ampak super izgleda! ;D

    OdgovoriIzbriši