5. november 2013

Summer colors

Ker že kar malo pogrešam morje in poletje, sem se odločila da vam pokažem par lakov ki sem jih nosila poleti.

I miss the sea and summer, so I decided to show you a couple of bright summery colors.



Ruby Kisses HD - Hot Pink Obsession




Essecnce Sun Club BBC - Orange Sunset



Kleancolor - Neon Amethyst



6 komentarjev:

  1. Uau, ti pa šopaš z objavami, jaz hočem ŠEEE!!! ;) =))
    Ruby Kisses da imajo tak lep lakec? Koliko pa je to plasti? No, super sta tudi druga dva, ampak ju zdaj ne morem kupiti, rozek me pa prov mika!!! Pa še kak njihov neonček. Ampak ne smem. Večna notranja debata ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba malo nadoknadit, se je kar nabralo slikic na računalniku :)
      Tale Ruby Kisses je res lep ja, pa če bi imel fajni čopič bi rabil samo eno plast. Je pa čopič tak trd in plastičen da se komaj lepo namažem :D ampak 2 plasti vseeno čisto dovolj =) Drugače pa ga tudi jaz nimam v svoji zbirki, sem si ga pa že 2x sposodila od kolegice, ker je res prečudovit :)

      Izbriši
  2. Jaz tudi pogrešam poletje. Drugi Essence lak je bil eden mojih najljubših poletnih lakov, krasna oranžna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super bojice, neka njih i zimi i ljeti :D

    OdgovoriIzbriši