14. julij 2010

OPI - Fiercely Fiona

Fiercely Fiona je predzadnji odtenek iz Shrek Forever After kompletka minijev. Lakec je rumene barve z zelo rahlim zelenim podtonom, ki se prikaže šele v primerjavi z nevtralno rumeno barvo. Na slikah so tri plasti laka.

Fiercely Fiona third shade from Shrek Forever After minis. This nail polish is yellow with a slight green undertone, that is seen only when compared to a neutral yellow color. There are three coats of polish on the photos.



Ta lakec in še veliko drugih lahko kupite v spletni trgovini zapikonai.

8 komentarjev:

  1. your application looks perfect! i thought this one was a tiny bit of a PITA to apply!

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Tega si se takrat ustrašla? Sam maš res dolgo nohte, nisem navajena pri tebi... Se kmalu vidimo :*

    OdgovoriIzbriši
  3. jbrobeck thanx, the entire colection is actualy hard to appyl, especialy with these small brushes, but I love the colors :)

    Perla, ni bil ta, imam še dosti bolj nore rumenkote =) nohtki bodo pa kmalu spet kratki, tako kot treba :)

    hvala Tiana, meni je tudi kar všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo, kako rumen izgleda, če daš pa zraven pravo rumeno, je pa zelena opazna. Mah, meni je všeč, ker je posebnež.

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanx Jabelchen :)
    Maestra, res je čudovit posebnež, ja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je izgledal čisto rumen. In še vedno mi izgleda rumen. Očitno sem barvno slepa. XD

    Super izgleda na tebi, nohtki so pa tako lepi, ko so daljši... <3

    OdgovoriIzbriši